fredag 15 juli 2011

Snart har halva semesterperioden passerat

Snart har två veckor av fem på min semesterperiod passerat och än har jag inte varit nere i Fiskebäck för salta bad...känner konstigt nog ingen större längtan efter det längre. Har kanske med ålder och visdom att göra, eller? Vad vet jag! Vågar inte riktigt kliva i det kalla vattnet längre som jag gjorde då jag var yngre, vet ju att det straffar sig i form av värkande leder och det är ett alldeles för högt pris att betala för en stunds plaskande i saltvatten. Skulle däremot lätt kunna åka ner för att bara sitta och titta ut över havet och njuta av min oas som jag kallar det. Har ju äntligen plockat fram min cykel och bilen finns hemma dagligen så det är bara att ge sig iväg! En skön frihetskänlsa är det minsann! Fast idag regnar det...Får hoppas att det blir bättre i nästa vecka...

// Laila

Inga kommentarer: