tisdag 6 september 2011

Höst...

Det är redan onsdag morgon. Tycker att tiden går oerhört fort, hinner inte hälften av det som jag har planerat men det är bara att gilla läget. Hösten är här på allvar med regn & blåst. Inget jag är stormförtjust över men vad kan man göra åt det? Inget mer än att krypa upp i soffhörnet med en mysig filt runt benen och en kopp varm choklad samt en bra bok. Tända en massa mysljus sätter pricken över i. Givetvis händer detta först när arbetsdagen är slut, på jobbet myser jag i massor med alla goa barn! Jag har världens bästa jobb! Känner man sig lite nere när man kommer på morgonen så räcker det att man möts av ett par knubbiga armar som vill kramas och ett stort leende då smälter man direkt och glömmer det som för tillfället känns jobbigt!

// Laila

2 kommentarer:

Alkiz sa...

Tack för den snälla komplimangen på mitt vikt-iga inlägg :) Det värmde!

Alkiz sa...

Sv. Jo, det blir väl förhoppningsvis bli fler trevliga och positiva inlägg. Fast först lär jag nog skriva om vad som hände i fredags. Det lär dock inte bli så positivt.