fredag 2 september 2011


Obs! Bilden stämmer inte riktigt överens med hur jag ser ut nu, den är nämligen från 2010! Har gått ner c:a 5 kg sedan dess...

Sitter vid köksbordet hemma i Västra Frölunda och funderar i vanlig ordning. Idag är det lördag 3 september och hösten gör sig mer och mer påmind. Har varit förkyld i nästan en hel vecka men nu har nästan snuvan släppt taget om näsan. Idag ska jag och min mor besöka Fest i Väst i Fiskebäcks hamn är meningen. Hoppas nu bara att det inte börjar regna igen, ser ut som om det har regnat i natt nämligen. Har tänkt bjuda mamma på födelsedagsfika och köpa nybakat Fiskebäcksbröd.

På tisdag kommer jag att tillsammans med nya chefen intervjua två personer som sökt den lediga tjänsten som förskollärare hos oss. Hoppas innerligt att det slutliga valet faller på den jag önskar.

// Laila

Inga kommentarer: